Intrebari si Raspunsuri
Intrebari Frecvente
Targetul nostru este de 48 de ore, in limita stocului disponibil
Produsele comandate prin intermendiul site-ului www.jucariianale.ro pot fi returnate sau schimbate cu alte produse, in termen de maxim 21 zile lucratoare de la data primirii, conform legii. In cazul in care produsele achizitionate care nu corespund caracteristicilor comandate (culoare, material, dimensiune, etc. ), clientul are obligatia de a contacta telefonic vanzatorul pentru a solutiona problema. Returnarea produselor poate fi solutionata prin inlocuirea/schimbarea cu alte produse similare si cu acelasi pret sau prin achitarea/restituirea unor diferente dupa caz.
Restituirea sumei platite de client la primirea produselor din care se scad costurile de transport si manipulare se va face in termen de maxim 30 de zile. Returnarea produselor se face in termen de 21 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsele comercializate prin intermediul siteului www.jucariianale.ro sunt produse de uz intim si din acest motiv rugam clientul sa tina cont ca nu pot fi returnati banii si nu se pot schimba produsele in cazul in care sunt returnate intr-o stare inadecvata. Produsele pot fi returnate numai in ambalajul original, nefolosite si intacte.
Suma returnata nu include cheltuielile de transport, acestea fiind suportate de catre client. Produsele vor fi returnate la punctul de lucru din Iasi Strada Silvestru nr. 3 prin intermediul aceleiasi firme de curierat folosita pentru expedierea coletului de catre vanzator.
Costurile de retur sunt suportate de client!
Comenzile se pot plasa direct de pe site-ul www.jucariianale.ro, sau telefonic, la numarul de telefon 0723570111, cost standard. In urma plasarii comenzii va fi necesara o confirmare telefonica, clientul va fi contactat de un operator in scopul prevenirii greselilor de adresa.
Starea comenzii se poate verifica din contul de utilizator sau telefonic. Clientul va fi intotdeauna instiintat cu privire la data expedierii, totalul de plata si in cazul imposibilitatii de primire a coletului, acestuia i se vor oferi alternative, retrimitere la alta adresa, redirectionare la pachetomat, depozit sau alt punct de desfacere.
Ambalarea coletelor este pe cat se poate de discreta, fara identificatori ai continutului coletului. Curierul nu dispune de factura sau alte informatii privind continutul coletului, aceste date raman confidentiale.
Scopul confirmarii telefonice este prevenirea situatiilor de aceasta maniera, insa clientul are dreptul sa ceara modificarea comenzii, inainte de expediere. Pentru modificarea comenzii clientul va contacta un operator, la numarul de telefon 0723570111.
Livrarea se face prin intermediul GLS Romania. Perioada de livrare este de 1-2 zile lucratoare, pretul pentru livrare este de 21 de lei. Coletele fragile vor fi semnalate ca atare, se va acorda o atentie deosebita ambalarii produselor in vederea prevenirii deteriorarii produselor. Aditional clientul poate ridica personal produsul comandat din locatia de lucru din Iasi Strada Silvestru nr. 3, astfel evitand platirea taxelor de transport. Pentru expedierea la pachetomat va fi necesara o adresa de email valida.
Plata Ramburs
Sistemul de plata RAMBURS presupune efectuarea platii la ridicarea coletului. Astfel achitarea coletului se face direct la firma de curierat in functie de modalitatea de transport pentru care ati optat, in momentul livrari coletului.
Plata prin Banca
Se poate achita contravaloarea facturii prin Internet Banking, sau depunere in numerar, direct in contul bancar al societatii noastre.
Totul este discret si simplu.
Nu trebuie sa completezi nici un formular, nu trebuie sa spui pentru ce faci plata si nimeni de la banca nu stie ce reprezinta plata.
Doar cere la caserie ca banii sa fie depusi in contul respectiv si de restul ne ocupam noi.
Comanda ta va fi expediata imediat dupa efectuarea platii.
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
Ne rezervam intarzierea expedierii produselor pana la incasarea contravalorii produselor prin transfer bancar.